Ensimmäiset testit säätörancot alla. Kyllä sillä säädöllä on näköjään vaikutusta. Kovimmillaan (9) tuntuu mukavan napakalle maantiellä...ei huoju eikä nyöki kiihdytyksissä....kuin olisi selvästi jäykempi jousi kuin mitä on. Ajelin säädöllä 5 maastossa...keinutteli mukavasti niin kuin pehmeämpikin kierrejousialusta, muttei lyönyt läpi missään kohtaa tai ainakaan sitä ei huomannut. Eikä jäänyt heilumaan puutteellisen vaimennuksen vuoksi. Sitten sillä 5 asetuksella maantiellä oli taas keinuvampi ja vähän nyökkivämpi, mutta vielä ihan täysin ajettava. Ehkä maantielle 7 vois olla OK ja sitten maastoon/safarille yleisasetus on 4-5 ja puhtaaseen venyttelyyn/trialiin sitten jotain pienempiä...pitää vielä testata sitä päätä. Ja jos on kovasti lastia kyydissä niin kaikissa tilanteissa kenties napsun tiukemmalle?
Niin ja nää oli mallia 999269 eli Hummerin H2 ja sen kantaisään kuuluvien pick uppien takaiskarit

ja tingattu hinta oli luokkaa 125€kpl postikuluineen. Kiinnityspulttien reijät menee harmittavasti tuumamitoituksilla...eli mullakin kävi lähin millipultti vähän väljäksi ja aika ohuen sisäsilmän seinämän vuoksi ei kehdannut alkaa poraileen isommaksikaan => piti hankkia v_tun kalliit tuumakoon pultit

Kannattaa olla hereillä siinä kohtaa jos on useampia vaihtoehtoja ja/tai etsiskelee jonkun edullisemman pulttien nettimyyntifirman niin ei tarvi vuodattaa kyyneliä Tullin Pultissa...