Kuukauden kokemuksella lockraitista taka-akselilla seuraavaa:
Tieliikenteessä ei vaikuta ajo-omituisuuksiin toimivaa kitkalukkoa enempää, ääniähän tuosta tahtoo jonkin verran irrota, koska lukon toiminta vaatii välystä ristitappien ja lukkoyksikön väliin(oisko voinu olla jopa 25 asteen löysän).
Itekki odotin mutka-ajossa perän karkailua mutta suikka taitaa olla sen verran tehorajoitteinen että siitä ei tullut onkelmaa.
toimintatavasta johtuen pitävällä pinnalla neliveto päällä ajaminen kanittaa vielä enemmän vastaan kuin ilman lukkoa, takavedolla ei jännitä vaikka kuin tiukasti punoo.
Lockraitin ainut parempi puoli kytkettäviin nähden on, että se toimii "jatkuvasti" ts. ei tarvi kytkeä erikseen päälle kun sattuu vaikka ristiriipuntatilanne päälle, senkun ajaa menemään.
Jos itellä pitäis saada lukot molempiin päihin ja rahaa ois mutta ei liikaa, niin taakse lockright ja eteen kytkettävä.
Lockraitti edessä voimistaa ohjauksen palautusta(mutua) koska kaarteessa ilman luistoa voima siirretään hitaammin pyörivän renkaan kautta(sisäkaarre).
kapeahkot renkaat
Ei ne taida niin kapeat olla jos otetaan auton paino mukaan vertailuun :wink: