Niniin, kone on taas vedenpitävä, letkussa oli reikä.
Kiitoksia Ekille tallista ja Jokelle letkusta.
Laitoin samalla sen katkenneen alipaineletkun paikoilleen, tyhjäkäyntiseokset on nyt säädetty aikalailla korvakuulolta, pitää käydä vaikka shellillä mittaamassa ne kohdilleen. Mottoriöljyt vois vaihdattaa samalla, niin ei tarvitse sitten keräillä jäteöljyjä.
Mittaisin samalla Peten "rocket science" (toimiva se on, mutta näyttää... hmm... itse tehdyltä
mittarilla bensan paineita, piti olla 2.5 kiloa, mutta mittarin mukaan oli vain 1.4 bar, pitää vaihtaa mittaria tai bensapumppua...
Ja bensaletkuja irroitellessa tulin kurkanneeksi oikeaan takajarruun, kun rengas oli siitä tieltä poissa, ja oliskohan kohta aika vaihtaa jarrupalat, pintaa oli vielä vajaa milli kun oikein tarkkaan katsoi. Jarrunesteet vois vaihtaa samalla, alkaa olla aika mustaa, vaikka nesteen väri oli ihan kirkas alunperin.
-Paavo