OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: Käsienpesu (ilman vettä)  (Luettu 3748 kertaa)

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
Käsienpesu (ilman vettä)
« : Marraskuu 09, 2006, 16:18:14 »

Moi,

millaisia menetelmiä porukoilla on käsien puhdistukseen remonttien lomassa tai jälkeen? Entäs jos kännyt pitäis saada puhtaiksi ilman vettä?

Onko joku kokeillut täi jopa käyttänyt voidetta/rastaa ennen käsien sotkemista, suojaako sellainen käpäliä ja lähteekö lika sitten helpommin pois?

Mulla on kotona on loctiten 7850, jolla lika lähtee hyvin, mutta aine on sen oloista, että tekee mieli pestä sitten kädet myös tavallisella saippualla.

-Paavo
Kirjattu

ZeiZei

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 106
    • Profiili
Käsienpesu (ilman vettä)
« Vastaus #1 : Marraskuu 09, 2006, 17:40:52 »

Mulle sopii parhaiten tavallinen käsirasva, jonka hankaa pois sukkahousuun (ammatin etuja).
Olis tarjolla erilaisia pesuaineita, mutta niillä lähtee nahat pitkälläjuoksulla(henk.koht.)

Nyt tulee käytettyä nuita:

http://katalog.skydda.fi/webspeed/katalog/kat_produkt.p?bid=V62&kat_bid=V62&dokid=wc77391&katnr=1&katsektnr=48

Ei tarvi pestä käsiä läheskään niin paljoa
Kirjattu

Rak

  • Ylläpitäjä
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 1867
    • Profiili
Käsienpesu (ilman vettä)
« Vastaus #2 : Marraskuu 10, 2006, 17:01:41 »

Mulla on käsienpesupyyhkeitä, suht hyvin lähtee kakka kätösestä.
En vaan muista niitten merkkiä/mallia.
Kätevästi suikassakin kulkeva noin puolentoistalitran purkki.
Kirjattu

Hande

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1706
    • Profiili
Käsienpesu (ilman vettä)
« Vastaus #3 : Marraskuu 10, 2006, 19:01:34 »

Eikös Biltemakin myy jotain pesupyyhettä joka on purkissa. Itse käytän Fairia silloin kun on vettä ja sittetn kun ei ole vettä niin ei pestä käsiä  :(
Joskus kokeilut jotain jotain kuiva pesu pyyhkeitä... No parempia kun ei mitään, mutta kun rasvaa kätöset ennen remppaa niin lähtee helpommin puhtaaksi rempan jälkeen. Paras tapa saada kätöset puhtaaksi on alustaa pulla taikina, mutta pullista olen toista mieltä :D
Kirjattu
On t

jp-74

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 412
    • Profiili
Käsienpesu (ilman vettä)
« Vastaus #4 : Marraskuu 10, 2006, 22:02:15 »

pakko käyttää suoja hanskoja kun remppaa, että pystyy oikeeseen työhön pizzaa leipoon, hyvin sanottu Hande toi pullataikina  :D

kyl pienempie osien kans meinaa välil mennä hermot kun hanskat kädessä ähertää, onneksi nykyään on hyviä "ohuvia" hanskoja ja lämmittääki ne vähän näin talvella kun katoksessa tekee rempaa
Kirjattu

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
Käsienpesu (ilman vettä)
« Vastaus #5 : Marraskuu 11, 2006, 08:37:57 »

Moi,

eikö siis oo mitään taika-ainetta jolla saa kännyt puhtaaksi ilman vettä ja ilman että iho kärsii hemmetisti? Onko hyvien suojakäsineiden käyttö sittenkin paras tapa löytää itseltään puhtoisen näpit rempan jälkeen?

Nuo härvelin mainostaman sormikkaat näytti kyllä hyvälle, pitääpä hommata niitä ainakin kokeelle.

-Paavo
Kirjattu

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
Käsienpesu (ilman vettä)
« Vastaus #6 : Marraskuu 15, 2006, 18:56:54 »

Jees, käsienpesun voi unohtaa, nuo härvelin mainostamat käsineet vaikuttaa oikein hyville. Muuten olis ollut ihan puhtoiset näpit, mutta moottorinostista rempatessa tuli tolskattua sen verran runsaasti öljyn kera, että sitä tuli selkämyspuolelta hieman iholle.

Niin ja käsineet tietty suojaa myös haavoja ja vammoja vastaan, myös pakkasherra pysyttelee hieman etäämpänä, joka pohjolan tallissa puuhailee.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.039 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.