OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: Renkaat L-200:een  (Luettu 13057 kertaa)

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
Re: L-200:n omistajalta
« Vastaus #15 : Marraskuu 20, 2004, 16:02:15 »

Moi,
Lainaus käyttäjältä: "5743"
235/85-16 renkaista sain vinkkiä,
että vakiovanteille laitettaessa renkaan "suureneminen" on sitä luokkaa,
että ajotuntuma saattaa huonota oleellisesti (epävakaata).
Noi mun kiesissä olevat renkulat on kokoa Q78-16, eli n. 36" korkea ja 11" leveä, korkea ja kapea siis. Ovat muuten aika veikeät ajaa alle kilon paineilla yli neljänkympin vauhdissä, mutkissa vanne ja renkaan kulutuspinta ei oo ehkä ihan kohdikkain, loivaankin mutkaan pitää ottaa tukeva kahden käden ote ja ennakoida tarpeeksi, eli kääntää ajoissa, että itse autokin alkaa taittumaan mutkaan...  :D
Kirjattu

rockin88

  • Vieras
Renkaat L-200:een
« Vastaus #16 : Joulukuu 02, 2004, 16:36:56 »

oisko kellää tietoo et mikä maastorengas ois maastossa kaikki paras...aatellen myös talviajoa...ku oon kuullu et boggerit on hyvät maastossa mut tielle niil ei mee kukaa...?
Kirjattu

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
Renkaat L-200:een
« Vastaus #17 : Joulukuu 02, 2004, 17:52:59 »

Moi,

> oisko kellää tietoo et mikä maastorengas ois maastossa kaikki paras

Täähän on helppo kysymys... :)

TSL piti viimeviikonloppuna hyvin, mutta näytti boggerissakin olevan pitoa ihan hemmetisti. Mut paras "talvirengas" on varmaan sellainen jossa on kunnon ketjut.

En oo maastopaineilla kokeillu noita pampersseja syvään lumeen, katupaineilla jäin viimekeväänä pari kertaa kiinni kun auto/renkaat putos kelkalla kovetetusta pinnasta läpi, ja alla oli jää, vinssihommiksi meni. En tiedä olisko akselilukoista ollut millaista iloa hangessa, kun sain ne kuntoon vasta toukokuun safarille.

-Paavo
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.032 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.