Joo, morotus vaan kaikille tutuille. Ootteks rakennelleet autoja eteenpäin? Jokos Terolla on välityssarja paikoillaan? Ja Härvelin Rangesta on korjattu ne mystiset käyntiviat? Mulla on helma korjattu ja nyt on pikakiinnikkeiset työvalotkin (4x) olemassa
Mä oon mietiskelly kahden jutun välillä: jos olis käyttää sellainen 1000-1400 euroa niin pitäiskö investoida ARBin lukko eteen vai ostaa erikseen "safarirenkaat" (33"-12,5"-15 tai 16....jotkut mutikas kuvioiset)....hmm...kumpikohan olis fiksu veto tässä vaiheessa. Toisaalta ne nappulakumet tulee varmaan hankittua ennemmin tai myöhemmin, mutta onko ne sit aina alla vai pelkästään safarikäytössä. Kilometrejä tulee vielä toistaiseksi niin paljon että kuluminen voi olla aika kovaa nappulakumeilla. Katselin tuossa polttoainekortin yhteenvetoja : diisseliä on palanut vuoden alusta n. 2700 litraa = keskikulutuksella 8,8l/100km = varmaan luokkaa 30 000km.
Toisaalta jos vaihtaa autoa joskus parin vuoden päästä (eihän sitä ny viitti kovin vanhoilla paskoilla ajaa... :lol: :lol: , lähinnä siis jos on tarve kahdelle autolle niin henkilöbiili ja rajumpi maasturi ns. kakkosautona) niin tuo ARB investointi menee vähän niinkuin hukkaan. Se tuskin hinnassa näkyy niillä markkinoilla jonne tuollainen auto menee. Lisäksi mietin, että mitenköhän ne vetonivelet kestää siellä keulassa, varsinkin jos tulee sit jossainvälissä laitettua ne isommat nappulakumet.....
hmm...siinäpä miettimistä....no, onneks ei oo paniikkia...voihan sitä ajella vaikka nykyisellä konseptillä myös. Ihan mukaavaa ja huoletonta on ollut silläkin...