Pari tilanne kuvaa viimepäivien hämmästelyistä.
Ehjä kansi, on muuten ensimmäinen käytetty volkkarin kansi mulle jossa ei yhtään halkemaa, ei edes venttiilinen välissä. Tosi onkohan tämä nyt 3. vai 4. vw-kutosdiesel kansi jota pääsee hypistelemään. Tähän tuli sitten tehtyä venttiilitöitä ja uusilla tiivisteillä kasaan.
Ja tässä ei herra taida tietää yhtään mitä on tekemässä, mutta oppia ikä kaikki. Tämä pumppu ei tule autoon, siihen tulee ihan oikea pumppu, lähinnä tutkin pumpun toimintaa harjoittelukappalella, että ymmärtää sitten miten se oikeasti säädetään.
Tältä kone näytti paripäivää sitten, ei ole tuoreempaa kuvaa. Kone on nyt kasassa ja seuraavaksi se tungetaan autoon. Moottori on nyt 1. ylikoossa uusilla männillä ja laakereilla. Kansitiivisteenä kokeillaan peltistä versiota, jolloin välttyy ikävältä jälkikiristysvaiheelta kun sitä olisi volvossa hankala tehdä kun ei sinne oikein mahdu mistään suunnasta pultteja vääntelemään moottorin paikoillaan ollessa. Suuttimien rungot on vanhat, sisukalut niissä on uudet. Samoin turbossa vanha runko, uudet sisukset.