OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: O: ostetaan / otetaan vastaan 6-pulttivanteet  (Luettu 1719 kertaa)

HDJ-80

• Newbie
  • *
    • Profiili
O: ostetaan / otetaan vastaan 6-pulttivanteet
« : Heinäkuu 11, 2010, 13:49:10 »

Ostetaan / otetaan vastaan perus 6x139,7 vannesarja 4 kpl. Leveydellä ja et:llä ei juurikaan merkitystä.
Lähetellä ei kannata, joten Oulun talousalueelta noudetaan.

Ulkonäollä ei väliä, pääasia että ovat 15" ja halvat tai ilmaiset.

040-7683144
Kirjattu

Paavo

• Valvoja
  • Newbie
    • Profiili
Vs: O: ostetaan / otetaan vastaan 6-pulttivanteet
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2010, 20:03:32 »

Mä kävin noukkimassa pari sarjaa kaatopaikalta, mutta meinas olla hankalaa; eka kaveri intti kovasti että ei täältä mitään saa ottaa, ja minä vaan sönkötin että tuossa on muutama vanne joille mulla olis käyttöä; aikamme kinasteltiin niin se heppu luovutti ja sanoi että käy noila pomoilta kysymässä.

Marssin sitten siihen vaakan vieressä olevaan koppiin ja sanoin että romulavalla on pari vannetta joita tarvitsen pyörän navan kasauksessa. Heppu sanoi että ei täältä saa mitään ottaa, mutta että ostaminen on eri asia. Vähän säikähdin että minkähän hintaisia moiset mahtaa olla, mutta hinnan sai määritellä ihan itse.

Taisin tarjota vitosta, mutta korotin sitten hetimiten kymppiin, ja sanoin että otan sitten senverran kuin tarvitsen. Kaks täyttä sarjaa löytyi ihan ilman pitävillä kumeillä, melkein kaljujahan ne tietty oli, kesärengaskuvio ja kokoa 235/75r15, ja vanteet ruosteessa aika tanakasti, mutta mulle käypäsiä.

-Paavo
Kirjattu

HDJ-80

• Newbie
  • *
    • Profiili
Vs: O: ostetaan / otetaan vastaan 6-pulttivanteet
« Vastaus #2 : Heinäkuu 13, 2010, 07:00:47 »

Paavo osui ytimeen hinta -laatusuhteen osalta. Vanteita tarvitaan maatilan kilvettömään pikkupajeroon jolla kuljetaan vain viljelyksille ja metsähommiin. Tuommoiseen pottusäkkiin ei viitsi laittaa auton hintaisia kiekkoja.
Ruskon valinta taitaakin olla varsinainen on-line kauppa, valitettavasti ennakko tilaaminen ei taida olla mahdollista.... :-)
Kirjattu

Sivu luotiin 0.035 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.