Pääalue > Tekniikkaa/Rakentelua
Rankkuun b-lämppäri.
AVRO:
Tuli pakottava tarve hommata tohon kotteroon (-90 Rankku) bensalämppäri kun kolleegan kautta sais sopuhintaan.
Moisten kanssa ei ole käyttöä lukuunottamatta tullut pelattua, joten näin jo ennen asennusohjeisiin tutustumista haluaisin jotain infoa laitteen asennuksesta.
Elikkäs, konehuoneeseen tarkoitus se asemoida, oikeelle puolelle.(ei olla ilmastointia).
Mitenkäs olette järjestäneet polttoaineen saannin? Onnistuuko moottorin b-linjasta (ruiskukone) vai pitääkö tussata tankilta oma lähtö?
Vaatinee jonkinlaisen paineenalentimen jos painelinjasta ottaa, paluusta ei onnistune... vai onnistuuko.
Laite olisi vesiEberi.
Hauskaa tässä hommassa on se että pääsis ton kanssa eroon taloyhtiön lämpötolppapaikasta, jossa ei muuta vikaa kuin sijainti.
On meinaan mahdottoman mjulkussa paikassa semmoisen oikopolun vieressä reunapaikka, aina on autoa lääpitty(lumia läpsitty yms yms)
ja kerran yrjötty auton taakse pitäen luukun kahvasta kiinni!!! :evil:
Muuten siinä mitään, mutta inhaa lastata piskiä yms takakonttiin kun kauhea "ruokalista" siinä jaloissa.
Toinen kerta oli kustu takarenkaalle, eikä ollu mitään koirankusta, missä ei olisi mitään pahaa.Oikeen oli löyhkäävää ihmisvirtsaa, ja takakulmaan nojailtu siinä samalla.Hyvä ettei antennia katkottu.Prkl kun saa syyllisen kiinni, on mitä ilmeisimmin talon omaa väkeä...
Kiitos jo etukäteen vastauksista, Paavoa jo aiemmin kiusannut vinssiasioissa... :oops:
Ja hei, pirteen näköiset sivut ootte laittaneet.
T:Jouni
pete:
moi polttoainetta ei voi ottaa painelinjasta paras tulee kun laittaa tankkiin uuden lähdön
minä haaroitin paluuputken ja otin siitä eberille polttoaineen
systeemi on toiminut hyvin mutta kun sammuttaa ajosta lämpimällä koneella ja laittaa läppärin päälle lämpäri pysyy vain vähän aikaa päällä ja tulee joku virhe ilmoitus mutta kun kone on vähän noin tunnin jäähtynyt systeemit toimii taas moitteetta
ja tämä toiminta häiriö tulee vain jos kone on kuuma ja kone on sammutettu
sain huollosta sellaisia ohjeita vikaan että kun kone on kuuma ja samutettu kukaan ei tiedä mitä venttiileitä siellä on auki ja kuinka paljon polttoaine höyrystyy
joten kun laittaa erillisen polttoaine oton (joo mä tiedän se on iso homma ja haarotin on helpompi laittaa) silloin ei pitäisi olla ongelmia
murhe on sen verran pieni että en ole vielä kehdannut ruveta tekemään
uutta polttoaine linjaa
-Pete-
Hande:
Olen samaa mieltä Pete sun kanssa, että paras keino lisälämprin polttoaineen saanin kannalta on oma lähtö tankista. Paine ja paluu linjaa ei ole tarkoitettu muuhun käyttöön...
-Hande
Paavo:
Moi,
mulla on tankista saakka oma letku, eberin pumppu on auton pohjassa kiinni taka-akseli päällä. Aina on lähtenyt käyntiin hyvin, kylmänä ja kuumana. Eberi on just siinä oikeassa lokarissa kiinni, niin edessä kun menee, lienee aika hyvä paikka. Voin ottaa jonkun kuvan jos niistä on apua, kerro mitä haluat nimenomaan nähdä, niin en räpsi turhia. Ja verme on 5kWja vesiletkussa kiinni.
-Paavo
AVRO:
Laitoinkin jo privanakin tekstiä, mutta täälläkin oli juttua...
Samanmoista 5kw laitetta kans aattelin, ja kyllähän vaikka ne konehuonekuvat innostaa.
Onko kukaan laittanut sitä imuletkua/putkea täyttöputken kumijuntturista tankkiin,+ jonkunlainen klunssi päähän ettei makaa pää ihan tankin pohjaa vasten?
Ei huvittais yhtään tankin rei'ittäminen...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta