Renkaissa eioo painetta, vaan painoa

Renkaan sisällä on vaahtomuovi, itte käytän "memory foameja" eli hitaasti muotoonsa palautuva, näillä rengas eioo semmonen pomppiva tennispallo. Foameja on eri kovusia ja vahvuisia joilla voi hifistellä "paineet" kohilleen, Omassa aika lötköt = n.0.3 paineitta vastaavat. Lisäksi vanteeseen laitetaan lyijyä lisä painoksi, Hiluxiin on nyt 3sarjaa eri painoisina.
Linkissä näkyy tsl myynti pakkaus mitä tulee mukana.
http://prolineracing.com/tires/interco-tsl-sx-super-swamper-1.9/Renkaiden kokonais painoja:
TSL 215g/kpl =860g/4kpl
1.Flatiron etu 200g/kpl
taka 160g/kpl =720g/4kpl
2.Flatiron etu 180g/kpl
taka 120g/kpl =600g/4kpl
Kottero ei kovin kyvyt ole kun TSL paikoillaan etuakseli 1800g ja taka-akseli 1700g, Painossakin pitäs päästä oikeen vastaavaan 1/10, Tuosta painosta tuntuu olevan vain kahta koulukuntaa miten lasketaan vastaavuus 1/10 osaan, jonkun neliöjuuri kertoimen kautta se tulee (ehkä)
Kaasun kun liipasee pohjaan niin lähtee kuin oikakin auto, eli riippuu ihan mitä renkaan alta löytyy.
Hitaus tieten tulee välityksistä, mut on nyky moottori/säätimet kyl päteviä. Sensoriohjattu hiiletön moottori/säädin on pätevä, sensori ohjaa moottorin magnetointia, eli magnetointi on yhtä voimakas onko sit "tyhjäkäynnillä" vai kaasu pohjassa. Virran kun viel antaa lipolta niin on voimaa, Hiluxissa 3S (11.1v) 2.2Ah 70C (154A). Eioo turbo viivettä tai teho piikkiä
http://www.teamnovak.com/products/brushless/gtb_system/index.html