OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: Nysväs Hiluxin  (Luettu 15358 kertaa)

jp-74

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 412
    • Profiili
Vs: Nysväs Hiluxin
« Vastaus #15 : Maaliskuu 08, 2013, 16:41:27 »

Kirjattu

jp-74

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 412
    • Profiili
Vs: Nysväs Hiluxin
« Vastaus #16 : Maaliskuu 09, 2013, 15:48:54 »

Olipa jäynä keli kun pehmeän lumen päälle tuuli tuonut hiekkaa, ei nähny missä pehmenee.

klik kuvaa
Kirjattu

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
Vs: Nysväs Hiluxin
« Vastaus #17 : Maaliskuu 09, 2013, 18:08:40 »

Hyvin menee, ja ällistyttävän aidon näköinen tuo auto.

Voiko rengaspaineita pienentää vai meneekä heti alipaineen puolelle?

Mites tollanen kevyt auto, jos haittaa kaasuläpän auki niin
a) painuu alas heti
b) jotain välille
c) lähtee ko hauki kaislikosta
Kirjattu

khonkonen

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 416
    • Profiili
Vs: Nysväs Hiluxin
« Vastaus #18 : Maaliskuu 09, 2013, 18:34:42 »

Mahtavan hitaasti kulkee nuo, eli pyörii renkaat... Kuin se on tehty ku yleensä pienoisvehkeet kulkee aina liian nopeaa...?
Kirjattu

jp-74

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 412
    • Profiili
Vs: Nysväs Hiluxin
« Vastaus #19 : Maaliskuu 10, 2013, 13:02:20 »

Renkaissa eioo painetta, vaan painoa ;) Renkaan sisällä on vaahtomuovi, itte käytän "memory foameja" eli hitaasti muotoonsa palautuva, näillä rengas eioo semmonen pomppiva tennispallo. Foameja on eri kovusia ja vahvuisia joilla voi hifistellä "paineet" kohilleen, Omassa aika lötköt = n.0.3 paineitta vastaavat. Lisäksi  vanteeseen laitetaan lyijyä lisä painoksi, Hiluxiin on nyt 3sarjaa eri painoisina.

Linkissä näkyy tsl myynti pakkaus mitä tulee mukana.
http://prolineracing.com/tires/interco-tsl-sx-super-swamper-1.9/

Renkaiden kokonais painoja:
TSL 215g/kpl =860g/4kpl

1.Flatiron etu 200g/kpl
             taka 160g/kpl  =720g/4kpl

2.Flatiron etu 180g/kpl
             taka 120g/kpl  =600g/4kpl

Kottero ei kovin kyvyt ole kun TSL paikoillaan etuakseli 1800g ja taka-akseli 1700g, Painossakin pitäs päästä oikeen vastaavaan 1/10, Tuosta painosta tuntuu olevan vain kahta koulukuntaa miten lasketaan vastaavuus 1/10 osaan, jonkun neliöjuuri kertoimen kautta se tulee (ehkä)

Kaasun kun liipasee pohjaan niin lähtee kuin oikakin auto, eli riippuu ihan mitä renkaan alta löytyy.

Hitaus tieten tulee välityksistä, mut on nyky moottori/säätimet kyl päteviä. Sensoriohjattu hiiletön moottori/säädin on pätevä, sensori ohjaa moottorin magnetointia, eli magnetointi on yhtä voimakas onko sit "tyhjäkäynnillä" vai kaasu pohjassa. Virran kun viel antaa lipolta niin on voimaa, Hiluxissa 3S (11.1v) 2.2Ah 70C (154A). Eioo turbo viivettä tai teho piikkiä :)

http://www.teamnovak.com/products/brushless/gtb_system/index.html
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2013, 13:23:40 kirjoittanut jp-74 »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.026 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.