OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: Pisin ja Pekan BJ  (Luettu 3178 kertaa)

pecosbill

  • Vieras
Pisin ja Pekan BJ
« : Huhtikuu 02, 2005, 20:53:08 »

Kottero alkaa valmistua uhkaavasti. Eilen saatiin uusi hieno OMEn ohjausiskari paikoilleen. Tänään vinssi kiinni. ToDo-listalla on enää jarrurumpujen porausta, jarrujen ja kytkimen ilmausta, vähän sähköhommia, katto kiinni ja konttorille.  :D  :D  :D

Joitain uusia kuvia Paten servolla.
Kirjattu

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2500
    • Profiili
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #1 : Huhtikuu 02, 2005, 21:30:40 »

Kirjattu

Scout-1

  • Vieras
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #2 : Huhtikuu 12, 2005, 15:49:58 »

Lainaus käyttäjältä: "Paavo"
Eli kuvia siis täällä: http://stiletti.wipsl.com/gallery/ToyotaBJ40


Hieno laite! ei se sitä kattoo tarvikkaan! :) Kesä tullee!
Kirjattu

pecosbill

  • Vieras
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #3 : Huhtikuu 13, 2005, 21:57:22 »

Nyt kattokin on paikoillaan ja jarrut ok. Vielä rekkarivalo paikoilleen niin sitten on valmista konttorilla näytettäväksi. :D Ensi viikolla varmaan ehtii käytämään.
Kirjattu

pecosbill

  • Vieras
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #4 : Toukokuu 11, 2005, 21:59:28 »

Jippijaijee. Leima otteessa ja kilvet pakoillaan. Ekalla yrityksellä meni viime perjantaina katsastuksesta lähes ilman moitteita. Konepellin tuulihaka ei ollut täysin hyvä, mutta säätämällä sekin on ok. Ylihuomenna bertan nokka kohti Raajärveä.
Kirjattu

salpa

  • OffroadOulu:n jäsen
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #5 : Toukokuu 11, 2005, 22:44:55 »

onneksi olkoon!  :)
Kirjattu
Vaikka puuhun prkl..

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2500
    • Profiili
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #6 : Toukokuu 12, 2005, 08:37:16 »

Toimii se vissiin, tuli moottoritiellä vastaan aamulla... Kait sillä uskaltaa Raajärvelle lähteä.

Ja toi on luonnossa(kin) oikeesti siistin näköinen, ei tuunattu mutta silleen mukavasti nätti, kyllä uus väri auton pinnassa näyttää hyvälle.
Kirjattu

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2500
    • Profiili
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #7 : Toukokuu 16, 2005, 20:32:12 »

Noniin, laitampa tähän sivullisen kommentteja ekasta safarista: laite toimi jopa yllättävän hyvin, tekniikka pelas latausta lukuunottamatta hienosti.

Maantiellä tollanen on jopa kohtuu selväpiirteinen ajaa, ainakin jos tiessä ei oo kuoppia (kannattaa pitää kieli pois hampaiden välistä), mutta mekkalaa on ihan hemmetisti, vain pakolliset jutut tulee huudettua.

Maastossa tää vihree paholainen meni mukavasti, paksussa lumessa maavara loppui himpun verran kesken, ketjut olis tietty tuonut pitoa lisää, mutta kyllä reissulla taidettiin hinata kaikkia kohtuu tasapuolisesti.



-Paavo
Kirjattu

miikka_l

  • Vieras
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #8 : Toukokuu 17, 2005, 14:11:25 »

juu sais tuossa olla enemmän maavaraa mut kyl se näytti menevän ihan hyvin.... kaikkia vedettiin tasa puolisesti jopa tepon volvoa vaikka siinä on kolme vetävää akselia. :) safarilla oli mahtavaa vaikka lumi oli hiasteena aika moneen paikkaan...
Kirjattu

pecosbill

  • Vieras
Pisin ja Pekan BJ
« Vastaus #9 : Kesäkuu 12, 2005, 01:32:26 »

Jepjep. Oleellista oli saada tuo kottero liikenteeseen. Nyt alkaa ajaminen ja sitten rakentelu. Voimansiirron stefoja on nyt vaihdettu runsaasti, samoin etukardaanin ristikot. Kahdeksan vuoden seisonnan verot alkaa olla pikkuhiljaa (toivottavasti) kuitattu. Murrokset pitää vielä käyttää auki ennen laplandtrophya. Jousitus on myös pikapuoliin rakentelun kohteena. Saas nähdä mitä muuta vielä keksitään. Todettakoon kuitenkin että auto on ollut ERITTÄIN POSITIIVINEN kokemus.  :D  Tekniikka on vakiotojotaa ja kottero pakettiauto, niin kustannukset ovat toistaiseksi varsin siedettävät.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 50 kyselyä tietokannasta.