OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: "Vappuajelua"?  (Luettu 5087 kertaa)

ZeiZei

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 106
    • Profiili
"Vappuajelua"?
« : Huhtikuu 28, 2005, 19:07:36 »

Onko nyt tulevana viikon loppuna kellään tarkoitus käydä ajelemassa siellä Oulun seudulla, kun olisin tulossa sinne päin. ainakin lauantaina (30.4.05) olisin maisemissa. Jos vaikka kyytiin...

Edit: Ai niin, tyhjä muuli perässä tornio - oulu väli, silloin lauantaina. Takaisin päinkin ehkä jotain pientä vois kuskata, jos mahtuu.
Kirjattu

ZeiZei

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 106
    • Profiili
"Vappuajelua"?
« Vastaus #1 : Toukokuu 01, 2005, 20:00:04 »

Reissu tehty, tässä tulos:



Eli hieman karkeammat kumit rankkulissa. vanteet saattaa muuten olla tutut foorumilaisille tuosta ylhäällä olevasta otsikko kuvasta[:)]
Kävivät vain mutkan helssingissä.
Kirjattu

Scout-1

  • Vieras
"Vappuajelua"?
« Vastaus #2 : Toukokuu 02, 2005, 07:05:08 »

....
Kirjattu

Scout-1

  • Vieras
"Vappuajelua"?
« Vastaus #3 : Toukokuu 02, 2005, 07:08:04 »

Lainaus käyttäjältä: "HäRVeli"
Reissu tehty, tässä tulos:



Eli hieman karkeammat kumit rankkulissa. vanteet saattaa muuten olla tutut foorumilaisille tuosta ylhäällä olevasta otsikko kuvasta[:)]
Kävivät vain mutkan helssingissä.


Morjens! Hyvännäköiset tassut! Mistäs nuo nyt sitten on hommattu?? Minkäs kokoset ja merkkiset?
Kirjattu

ZeiZei

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 106
    • Profiili
"Vappuajelua"?
« Vastaus #4 : Toukokuu 02, 2005, 07:56:26 »

33 x 12,5 x 15  B FG eli Bridgestone Fast Grip, 8-kankaiset mangelsin vanteilla.
renkaat periytyy tuolta eteläisestä suomesta, olleet alunperin siinä ktm-susukissa ja sen jälkeen hiluksissa. Vanteet oli tuosta Handen ex-rangesta.

Ei mahu oikein vielä pyöriin ja jotain korotusta olis tarvis tehä.

Saa nähdä pitääko nuihin keksiä alipainepumput, että saa rengaspaineet kohilleen :lol:
Kirjattu

petri r

  • OffroadOulu:n jäsen
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 405
    • Profiili
"Vappuajelua"?
« Vastaus #5 : Toukokuu 02, 2005, 08:26:32 »

Ihan söpöt gummit :lol:  Onko miellyttävä ajaa kestopäällysteellä? :lol:  Noista tais uupua se "tieliikennehyväsytty" merkintä? Mutta eipä niillä muutenkaan taida paljon maantiekilometrejä syntyä....
Kirjattu
"....kunhan p

ZeiZei

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 106
    • Profiili
"Vappuajelua"?
« Vastaus #6 : Toukokuu 02, 2005, 12:19:37 »

Juu, olen ajanu hiekkatiellä semmosen satametriä pikkupuolella, että kokemusta ei ole vielä kauhiasti.
Olen ne hyväksynyt tieliikenteeseekin mutta maastoon nuo on lähinnä tarkoitettu 8)

Skoutti, nappaappa alemmasta tuplaviestistäsi sitä oikeassa reunassa olevaa raksia, niin katoaa se ylimääräinen viesti.
Kirjattu

Scout-1

  • Vieras
"Vappuajelua"?
« Vastaus #7 : Toukokuu 03, 2005, 04:51:19 »

Lainaus käyttäjältä: "HäRVeli"

Skoutti, nappaappa alemmasta tuplaviestistäsi sitä oikeassa reunassa olevaa raksia, niin katoaa se ylimääräinen viesti.


Kyllä mä sitä yitin mutta jostain syystä ei mulla sitä delete nappia oo kummassakaan viestissä, oon kyllä kirjautunut ku muokkaa nappi on paikallaan..

http://www.scout.1g.fi/oro_delete.jpg
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.028 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.