OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: -90 Range menee purkuun, osia tyrkyllä  (Luettu 3024 kertaa)

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
-90 Range menee purkuun, osia tyrkyllä
« : Kesäkuu 08, 2016, 00:09:22 »

Koko auto menee osiksi kunhan olen korjannut moottorin käyntihäiriön.

Itselle jää ainakin peilit ja ajovalot, ja varmaan paljon muutakin kunhan saa ennustettua tulevia tarpeita, moottorin ja päävaihteiston voisin pitää kait kans, ja alustan (tukivarret ja jouset ja ehkä simpukankin). Ovet, konepelti, takaluukun alaosa ja pintapellit jää mahdollisesti ehkä itselle kans.

Akselit ainakin jouten, samoin ilmastointi, 35x12.5r15 at-kuviolliset renkaat (pintaa on hyvin, mutta on ikääkin) ja 15" BWA alumiinivanteet (ET vois olla 0). Renkaat ja vanteet voidaan myydä erikseenkin. Vanteisiin ei ole muttereita. Nahkapenkit, edessä sähköllä, tarttisko joku sellasia enempi ko minä?

Takayläluukku tarjolla kans, samoin tehdasuusi etupuskurin alaosa (muovia, mihin ne apukaukovalot tulee kiinni). Etu- ja takapuskureiden kulmiakaan en taida itse tarvita. Etu-ja takavilkuille/parkeille on sellaset metalliritiläruojat, tarttisko joku? Sellaset pantamalliset perien panssarit löytyis kans. Tuulilasissa piti olla sähkölämmitys, mutta en ole päässyt testaamaan että toimiiko se, ja voipa olla että sen koeponnistaminen on järkevästi mahdollista vasta juhannuksena (kun on sopivasti pakkasta).

Korikehikko ja runko on himppasen pehmeitä (ai miksikö tämä helmi menee purkuun?), mutta nekin saa ostaa jos on tarvetta. Paperit on, eikä ole verovelkaa tms. rästimaksuja yhtään.

Oon vähän huono keksimään osille hintaa (ja tässä olis melko lailla sitä hinnoiteltavaa), eli kaikki on mallia järkevä tarjous. Kaupat tulee jos se piisaa mulle enkä tartte ko. kikkaretta itse.

Auto eli osaset Oulun alueella, lähettäminenkin onnistuu mutta mulle olis tietysti nouto mieluisampi. Hintaan vaikuttaa tietysti myös mun osuus purkutyöstä, eli jos pääset itse ruuvaamaan haluamasi osan irti (tai auttamaan purkamisessa) on se edukkaampi kuin että jos minä puran sen (yksin).

Rullaavuuteen vaikuttavat osat (akselit, alusta jne.) eivät irtoa heti, voidaan sopia kaupat mutta osat saa vasta kun moottori ja vaihteistot on poistettu (heinäkuu?). Renkaat ja vantee saa vaikka heti, taidan muutenkin laittaa pienemmät renkaat alle kun se on niin korkea kolmevitosilla.

Otan kuvia kunhan satun samalle tontille auton kanssa kuivaan ja valoisaan aikaan. Jos tarttet kuvan ja/tai lisätietoa jostain tietystä osasta ostoinnon kohottamiseksi niin sellasen saa sievästi pyytämällä.

-Paavo / 050-511 9240
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2016, 00:15:31 kirjoittanut Paavo »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.028 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.