Pääalue > Yleistä keskustelua

Hinausliinaa Oulusta

<< < (2/3) > >>

ttimonen:
Liinan pistin tilaukseen ja samalla pienenä heräteostoksena koriin tipahti myös Ladoga Trophy -01. Postikulut vaikutti kyllä arvokkaalta, 5 euroa käsittelymaksua (???) ja postiennakkokulut päälle  :shock:
Saa nähdä mikä on lopullinen summa...

ttimonen:
Soitto Offivarusteeseen ja maksu ennakkoon niin tipahti heti pois se 5 euron käsittelymaksu. Enään siis jää jäljelle matkahuollon ottamat kulut, joten ihan OK juttu.
Jos siis tilaatte tavaraa niin kannattaa pirauttaa ja ottaa tilitiedot niin säästää kuluissa.

Paavo:
Moi,
--- Lainaus käyttäjältä: "ttimonen" ---samalla pienenä heräteostoksena koriin tipahti myös Ladoga Trophy -01
--- Lainaus päättyy ---

Mulla on Laatokka 2003 ja Camel Trophy 1987, lainaillaanko joskus ristiin tai pidetäänkö vaikka elokuvienkatseluilta? Pitäis saada joskus talo tyhjäksi, niin vois vaikka saunoa samalla. Niin ja onhan mulla yksi "harvinaisuuskin", eli norjalaisten koostama Ylläs Trophy 2003, teemana on aika hyvin vinssaus... :-) Ja Ekin akselinkatkaisu näkyy siinä kans.

-Paavo

joke:
Kuvien katselu/rupattelu ilta ois ihan mukava.

ttimonen:

--- Lainaus käyttäjältä: "Paavo" ---
Mulla on Laatokka 2003 ja Camel Trophy 1987, lainaillaanko joskus ristiin tai pidetäänkö vaikka elokuvienkatseluilta? Pitäis saada joskus talo tyhjäksi, niin vois vaikka saunoa samalla. Niin ja onhan mulla yksi "harvinaisuuskin", eli norjalaisten koostama Ylläs Trophy 2003, teemana on aika hyvin vinssaus... :-) Ja Ekin akselinkatkaisu näkyy siinä kans.

-Paavo
--- Lainaus päättyy ---


Puhut vähän mutta asiaa  :D

Tuon oman jos saisi vielä siirrettyä dvd:lle ois hyvä, kun meinaa tuo vhs-aika jäädä jalkoihin. Sattuisko keneltäkään löytymään tallentavaa dvd-asemaa/soitinta? Vaivanpalkaksi saisi orig.kappaleen. (mutta eihän näin saa tehdä  :oops: )

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta