Pikkusen on remonttia korjattu

Optiman sain ostettua uusiksi ja muljautin sen toistaiseksi entisten akkujen koteloon.
Siirtyy siitä joko vänkärin jalkatilan yläpuolelle tai sitten konehuoneeseen kunhan keksii paikan. Yhtenä vaihtoehtona siirtää syyläri takasivuikkunaan ja laittaa akku syylärin tilalle.
Lista ei oo paljo lyhentyny

Etu ja taka-akselit käytin levällään, etupään vetarin stefat alkoivat vuotamaan joten totesin että samallahan sitä käyttää murikan pöyällä ja kurkkaa miltä näyttää. Mitään ihmeempää ei näkynyt, metallimujua oli pohjalla aika paljon mutta ainakin osa on vaqrmaan peräisin katkenneista vetareista.
God loves martacks and so do i

On huomattavan hellpo läjätä navat eikä tarvii tapella vetareita irti nivelistä.

Takaperän aukaisun syy oli pyörän laakereiden vaihto ja jälleen vuotava lukko sekä ihan tarkistuksenkin vuoksi.
Kannatti aukasta, lautaspyörän pultit oli löysänny.
Samalla vaihtoon meni oikea jarrusatula ku oli suojakumi päreinä ja mäntä melekein läpiruosteessa. Onneksi oli käsivarastossa satulan kumisarja ja sitruunahapotettu satula niin tuli oikealle puolellekkin tuningsatula


Vetareita vituttanu jossain kohti


Kuvat osanumeroista muistiinpanoina.
Kardaanin liu'un suojakumi:

Etuvetarin stefa:

Pinionin stefa:

Oliko Paavolla vielä niiden suzukin takalaakereiden paketteja tallessa jotta sais niistä jotain numeroita?
Ei enää oikein löytyny sellaisia laakereita ku sillon hommasin ja tuo minkä ltarviketorilta ostin oli melkosta kuraa, krymppi oli liian isolla reiällä, piti pistekuumennuksilla kutistaa sitä että sai edes jotenkin tarttumaan kiinni. Ei ollu siinä kohtaa vaihtoehtoja niin piti väkisellä laittaa paikalleen.