Jatkoa:
Tuolta löysi vems paikkansa, oikealla olevat pökylät on suuttimien esivastukset, suuttimet on matalaohmiset(n.2ohm) niin tarkemman ohjauksen nimissä piti laittaa nuo jolloin vastukseksi tulee n.8ohm.
Flekti Spallin tekele, halk.13" sopii justiinsa samurain(sj413?) syylärin päälle. Paksuus 2.05"
www.spalusa.comKoska hukkakipinäpuola tuli ooppelista niin tulpanjohdot piti sovittaa tämän moottorin kanteen, oikealla swiftin alkup. johto, toisena oikealta lähempänä swiftinjohdon päästä kumitutti, taaempana keskireikä suurennettuna, toinen vas.opelixin johto, ja vas opelixin johto johon päälle tökätty swiftin suurennettu tutti. sisäreikä tiivistyy sopivasti.
Kuten swiftin johdosta näkee, venttiilikoppaan vastaa oma renkaansa, pitää sorvauttaa holkit jotka kutistaa v-kopan reiän ooppelin johdossa näkyville tiivistyksille sopivaksi:
Vauhtipyörään tein kampitunnistukselle kolot poraamalla, siitä kuvia myöhemmin, kuvassa näkyy niin kutsuttu puuttuva hammas josta ohjainlaite tietää kampiakselin asennon, hammasluku on tässä 36-1 :
Laturikin löysi paikkansa, on ~10 cm ylempänä kuin orkkis, välipyörä passas sopivasti laturin pultin jatkeeksi:
Sinne meni:
Kerääjäsäiliö ja pumppu, tankin lähellä on bilteman tykypumppu työntämässä ainetta kerääjään:
Vielä pitää viimeistelyjä tehdä.
Tällä hetkellä ajokuntoinen peli, metässäkin testattu ja tuntuuhan tuo suossa alaspäin menevän aika joutuin
Vielä pitäis tehomittauksessa käydä ja leima "hakea"
Säätöhommat jatkuu kunhan pääsee kunnolla tienpäälle.