OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: Etusivunkuvat  (Luettu 2085 kertaa)

Paavo

  • Valvoja
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 2510
    • Profiili
Etusivunkuvat
« : Huhtikuu 28, 2006, 12:45:55 »

Moi,

alkaako kenestäkään tuntuu nuo talviset etusivunkuvat "vanhoilta"?

Olisko kerholaisilla (tai miksei muillakin sivuja seuraavilla, jos kuvat kuvat vaan liittyy Off Road Oulun toimintaan/kalustoon/henkilöihin edes jollain tavalla) kuvia etusivulle? Niitä vois laittaa vaikka mulle, niin kokoan uuden "pläjäyksen" sivuille.

Kuvat on tainnut tähän saakka tainnut koota Harri kaikki, mutta kokeillaas mitä saatais talkoilla aikaiseksi.

Formaatti mieluusti jpg (mutta muutkin kelpaa), kokoa mieluusti 320*240 (mutta pienennös onnistuu tarvittaessa), ja itse kuva jostain "ajankohtaisesta" aiheesta, eli vuodenaikaan (kevät/kesä) sopiva teema, saa olla vaikka vuosienkin takaa kunhan testi "näytää hyvältä etusivulla syksyyn saakka" menee läpi.

Projektikuvat olisivat hyviä, samoin ajelukuvat, oikeastaan mikä vaan maastoautoiluun liittyvä, ainoa jyrkkä vaatimus on se että sisältö on laikien ja hyvien tapojen mukaista.

Eli kuvia mulle vaikka mailitse (paavo.leinonen@wipsl.com) tai vaikka linkkeinä tähän viestiketjuun. Ja tätä topikkia voi käyttää vaikka kuvien arvosteluunkin, eli esim. "vaihtakaas nyt ne kesäkuvat pois kun on jo puoli metriä luntakin".

-Paavo
Kirjattu

Mici

  • Vieras
Etusivunkuvat
« Vastaus #1 : Huhtikuu 28, 2006, 16:17:52 »

moro viime viikon loppuna ajeltii ja sielä yks mies otti kuvia .jos siltä saisit ne kuvat niin siinä ois jo hakkuu aukio kuvia :wink:
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.032 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.