OFFROAD OULU

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Hauskaa ja haasteellista maastoautoilu kevättä toivoo OffRoad Oulu ry.

Kirjoittaja Aihe: Tomin Suzuki SJ410 *myyty*  (Luettu 56144 kertaa)

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Tomin Suzuki SJ410 *myyty*
« : Elokuu 03, 2006, 17:36:26 »

Tämmösen metsärymyämis auton ostin:

KUVA 1
KUVA 2

Öljyä tippasee hieman öljypohjan tiivisteen välistä. Helppo korjata!
Tekniikka pelaa hyvin, eikä savuta paljon mitään.

Kannattaako noi 235/75 15" renkaat muutoskatsastaa. Onko vaikee homma?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2007, 16:11:39 kirjoittanut 4x4_88 »
Kirjattu

heikkinen

  • OffroadOulu:n jäsen
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2006, 18:41:52 »

Omani katsastin heti alle laiton jälkeen, renkaan kuvio ei taida kuvien perusteella tulla levikkeiden ulkopuolelle ja jos renkaat ei ota mihinkään kiinni ääriasentoon käännettäessä konttorin setä kyllä kirjoittaa mielellään pientä korvausta vastaan paperit
Kirjattu

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #2 : Elokuu 03, 2006, 19:14:47 »

Joo ei oikeestaan tule paljoa levikkeen yli, eikä myöskään ota kiinni mihinkään, kun kääntää ääriasentoihin  :wink:
Voishan ton muutoskatsastaa piakkoin.
Kirjattu

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2006, 09:31:44 »

Ilmeisesti ei kannata edes lähteä yrittämään Iinatin offi-radalle tolla mun vakio suskalla? Ei taida pärjätä pelkillä Maastorenkailla.
Kävin tuossa kokeilemassa vain siinä parkkipaikalla missä on pieniä hiekka töyssyjä ja siinä, mikä on se korotettu parkkialue tai jtn.
Kirjattu

Hande

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1706
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #4 : Elokuu 06, 2006, 13:21:52 »

Eikun mukaan vaan...
Kirjattu
On t

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #5 : Elokuu 06, 2006, 14:28:16 »

Ahaa... :lol:

Ens lauantainako ois ajopäivä? Mistä sieltä Iinatin rata-alueelta pääsee offi radalle? Vai kokoontuuko kaikki ensin yhteen ja sitten lähdetään porukalla menemään?  :)

Pitääpä katella jos kerkeäis tulemaan mukaan  8) Voi olla, että on heti jumissa kun ekaa kertaa mennään, hehee

E: Jaah, mutta mä en ookkaan viel jäsen... Toivottavasti se ei haittaa. Tarkoitus olis kyll liittyä ORO:n!
Kirjattu

Hande

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1706
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #6 : Elokuu 06, 2006, 15:04:25 »

Ei tolla jäsenyydellä ole väliä, kannattaahan se ekana käydä kokeilee miltä se tuntuu. Tulevana lauantaina ei pidetä ajopivää, kun koko rata alue on varattu JM kilpailu käyttöön. Seuraava ajopäivä on vasta 9.9 kun 26.8 valtaa SRC autot iinatin
Kirjattu
On t

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #7 : Elokuu 06, 2006, 15:06:30 »

OK. Kiitoksia tiedosta ;)
Kirjattu

jp-74

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 412
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #8 : Elokuu 08, 2006, 16:18:27 »

Juu kyl voi tulla lauantaina ajeleen, mutta illalla kun jm ajot loppuu ja vapaudutaa sieltä, elikä n.klo.16,30 tai kun jm ajot loppuu nii halukkaat voi tulla ooteleen mikroauto radan parkkipaikalle, helpoin jos tulee päiväksi kattoo jm kisoja nii on oikeeseen aikaan paikalla  :D
Kirjattu

Hande

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1706
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #9 : Elokuu 08, 2006, 19:18:18 »

Joo mutta missään nimessä ei saa mennä metsään ajelee kesken jokkis kisan , kun periaatteessa kaikki (ei mikroauto)radat on sulki kisojen aikana.
Kirjattu
On t

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #10 : Elokuu 21, 2006, 07:28:26 »

Nyt näiden isompien rengaiden laiton jälkeen on alkanut kuulumaan sellaista jurinaa kun renkaat on tietyssä asennossa. Renkaat ei ole edes käännetty tappiin. En tiedä mihin se vois ottaa kiinni, kun ne ei ainakaan tappiin käännettäessä ota kiinni mihinkään.
Missä vois olla vika?

Ja jos kääntää vasemmalle ja on kaveri kyydissä, nii rengas hyvin vähän jurraa siihen bensantäyttöputken muovisuojukseen. Tuosta varmaan selviäs Suskaa korottamalla.

Sit pitäs saada viel mittarivalot toimimaan, mikään niistä ei syty. (käsijarruvalo, ym)

Etu- ja takaperän öljyt pitäis tarkistaa ja mahdollisesti vaihtaa. Mitä peräöljyä sinne kannattaa tunkea?
Kirjattu

Hande

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1706
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #11 : Elokuu 21, 2006, 08:38:57 »

Periinhän käy ihan tavallinen tasauspöyrästö oljy ja jos haluu jotain notkeempaa niin tietty täys synteettinen. ottaakos sulla lokarin reunoihin kiinni??? katsoppa sinne rapakaareen ylös että onkos kiillottunut.
Kirjattu
On t

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #12 : Elokuu 21, 2006, 09:40:37 »

Joo pitääpä vilkaista. Enemmän se ääni kuuluu kun peruuttaa. Jännä ettei se ota kiinni, tai ei ainakaan kuulu mitään kun ajaa maastossa. Hmm

Jännät patentit joku omistaja tehny pelkääjänpuolen lattiiaan suskassa. Joku vaa laittanu poppareilla uuden peltipalan kiinni ja laittanu massaa pälle ja saumoihin ja sit vähä hitsailtu jokapuolelta. Sit en edes löytäny sitä pulttin päätä jolla kori on kiinni rungossa. Auton alla se pultti näkyy, muttei enää sisältä...siis se pultin pää ei näy sisällä ollenkaa. Kuskinpuoleta näkyy kyll..
Sit joku on sotkenu sulakkeet sillä massalla...
Kuskin puolen lattian on hitsattu niinku pitääki ja kaikki ok, mutt pelkääjän puoli on aika pelottavan näkönen. vissiin se pulttiki jonku pellinpalan alla, tai massan. huh huh :shock:
Noi tuli esille kun aloin maalaamaan lattian hitsauskohtia ruosteenestomaalilla.

Taidan ottaa tässä muutaman kuvan kun pääsen koulusta  :lol: Ne ei oo kyll mitään kauniita :D

(Oisko kellään Suskan sulakekaavaa kun ite en tiedä mikä sulake tekee mitäkin)
Kirjattu

4x4_88

  • OffroadOulu:n hallitus
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 550
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #13 : Elokuu 22, 2006, 11:20:04 »

Löysin sen nirhaamis vian.
Kuskinpuolen rengas ottaa etupuskurin kiinikkeeseen ja itse puskuriin kiinni sieltä sisäpuolelta. Vähän on rouhinu renkaan kuviota.
Tuo ongelma ratkeais puskurin poistolla tai autoa korottamalla.
Kirjattu

heikkinen

  • OffroadOulu:n jäsen
  • Newbie
  • ***
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Mun Suska SJ410
« Vastaus #14 : Elokuu 23, 2006, 16:13:16 »

ongelma ei taida kokonaan hävitä autoa korottamalla koska ristiriipunnassa taitaa ottaa edelleen kiinni,rälläkällä puskurin päät viisteelle jos ei halua ottaa kokonaan puskuria pois
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.033 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.